طراحی سایت آموزشی
페이지 정보
작성자 : Sharron
조회수 : 18회
작성일 : 24-09-11 02:22
본문
انجام تراکنش مالی
دریافت ایمیل بازدیدکننده
ترغیب بازدیدکننده به تماس تلفنی
ترغیب بازدیدکننده به ارسال SMS
ترغیب بازدیدکننده به مراجعه حضوری
ثبت نام بازدیدکننده به عنوان کاربر در سایت
کلیک کردن بازدیدکننده روی یک لینک
ترغیب بازدیدکننده به یک بازدید دیگر در آینده
ارسال پیام برای سایت
ثبت یک پیام یا دیدگاه در سایت
ارسال لینک صفحه برای یک دوست
به اشتراک گذاری لینک صفحه در پلتفرمهای اجتماعی
دریافت اطلاعات دموگرافیک بازدیدکنندگان
دانلود یک فایل
قیمت طراحی وب سایت مشاهده آنلاین یک ویدئو
گوش دادن آنلاین به فایل صوتی
بهترین شرکت طراحی وب سایت در یک مسابقه
مراجعه به اکانتهای مرتبط با سایت در شبکه های اجتماعی
آشنایی با نام سایت یا یک برند
ثبت RSS سایت یا وبلاگ توسط بازدیدکننده
عرضهی محصول Up-sell
عرضهی محصول Cross-sell
کسب رتبه در موتورهای جستجو
نخستین گام در تحلیل صفحه ورود این است که مشخص کنیم صفحهی مورد نظر ما چه هدف یا اهدافی را تامین میکند. البته به خاطر داشته باشید که در تحلیل اهداف صفحه فرود از دریچهی ذهن مخاطب و بازدیدکنندهی صفحه، به صفحه فرود نگاه کنید. مهم نیست طراح چه در ذهن داشته و چگونه فکر میکرده است، بلکه مهم این است که بازدیدکننده، هنگام فرود آمدن روی آن صفحه، به چه اقدامهایی ترغیب میشود.
بنابر این، شاید بد نباشد اگر میخواهید صفحه فرود سایت خودتان را تحلیل کنید، از فرد دیگری دعوت کنید که آن صفحه را بررسی کند و حدس بزند که هدف طراح صفحه چه بوده است.
اهداف صفحه فرود
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت بهترین شرکت طراحی وب سایتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا بهترین شرکت طراحی وب سایتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.
اصل تاکید به ما یادآوری می کند که همه عناصر وب سایت ما با هم برابر نیستند و فرقی نمی کند که این المان، لوگوی شما باشد یا یک دکمه CTA و یا حتی یک تصویر؛ اگر عنصری در صفحه وب سایت شما وجود دارد که میخواهید بازدیدکنندگان قبل از دیدن بخش های دیگر به آن توجه کنند، باید از اصل تاکید بوسیله بهره گیری از رنگ های روشن و یا تیره، انیمیشن و اندازه متفاوت، اطمینان حاصل کنید که تاکید لازم را به آن المان اختصاص داده اید و آن عنصر را از دیگر بخش ها مجزا نمودید.
علاوه بر صفحه اول سایت و صفحه هایی که در نتایج جستجو میآیند، صفحه های فرود دیگری هم میتوانند در یک سایت وجود داشته باشند.
موارد زیر، چند نمونه صفحه فرود هستند که در بسیاری از سایتها با آنها مواجه شدهاید:
البته یک صفحهی فرود، معمولاً صرفاً روی یک هدف متمرکز نیست؛ بلکه یک هدف اصلی و تعدادی هدف فرعی را به صورت همزمان مد نظر قرار میدهد. بنابراین هر وقت میخواهید صفحههای فرود سایتی را تحلیل کنید، باید بتوانید یک هدف کلیدی و تعدادی هدف فرعی را مشخص کنید.
البته اهداف فرعی را هم میتوان اولویتبندی کرد. کافی است خودتان را جای مخاطب بگذارید و ببینید کدام هدفها، بیشتر او را ترغیب و تحریک میکنند.
ترافیک صفحه فرود
ترافیک لندینگ پیج
ویژگی سایت آموزشی
سایتهای آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن قیمت طراحی وب سایت شدهاند ویژگیهای خاص خود را دارند.
صفحههایی که لینک آنها در سایتهای دیگر آمده است
صفحههای معرفی شده در پروفایلهای شبکههای اجتماعی
صفحههایی که در پیام رسانها، لینک آنها به دیگران ارسال میشود
صفحههایی که در ایمیل مارکتینگ، لینک آنها ارسال میشود
صفحههایی که از طریق پیامک به کاربران معرفی میشوند یا از
صفحههایی که از طریق اپلیکیشنهای موبایل، به کاربران معرفی میشوند
دریافت ایمیل بازدیدکننده
ترغیب بازدیدکننده به تماس تلفنی
ترغیب بازدیدکننده به ارسال SMS
ترغیب بازدیدکننده به مراجعه حضوری
ثبت نام بازدیدکننده به عنوان کاربر در سایت
کلیک کردن بازدیدکننده روی یک لینک
ترغیب بازدیدکننده به یک بازدید دیگر در آینده
ارسال پیام برای سایت
ثبت یک پیام یا دیدگاه در سایت
ارسال لینک صفحه برای یک دوست
به اشتراک گذاری لینک صفحه در پلتفرمهای اجتماعی
دریافت اطلاعات دموگرافیک بازدیدکنندگان
دانلود یک فایل
قیمت طراحی وب سایت مشاهده آنلاین یک ویدئو
گوش دادن آنلاین به فایل صوتی
بهترین شرکت طراحی وب سایت در یک مسابقه
مراجعه به اکانتهای مرتبط با سایت در شبکه های اجتماعی
آشنایی با نام سایت یا یک برند
ثبت RSS سایت یا وبلاگ توسط بازدیدکننده
عرضهی محصول Up-sell
عرضهی محصول Cross-sell
کسب رتبه در موتورهای جستجو
نخستین گام در تحلیل صفحه ورود این است که مشخص کنیم صفحهی مورد نظر ما چه هدف یا اهدافی را تامین میکند. البته به خاطر داشته باشید که در تحلیل اهداف صفحه فرود از دریچهی ذهن مخاطب و بازدیدکنندهی صفحه، به صفحه فرود نگاه کنید. مهم نیست طراح چه در ذهن داشته و چگونه فکر میکرده است، بلکه مهم این است که بازدیدکننده، هنگام فرود آمدن روی آن صفحه، به چه اقدامهایی ترغیب میشود.
بنابر این، شاید بد نباشد اگر میخواهید صفحه فرود سایت خودتان را تحلیل کنید، از فرد دیگری دعوت کنید که آن صفحه را بررسی کند و حدس بزند که هدف طراح صفحه چه بوده است.
اهداف صفحه فرود
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت بهترین شرکت طراحی وب سایتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا بهترین شرکت طراحی وب سایتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای دیجیتال گردند.
اصل تاکید به ما یادآوری می کند که همه عناصر وب سایت ما با هم برابر نیستند و فرقی نمی کند که این المان، لوگوی شما باشد یا یک دکمه CTA و یا حتی یک تصویر؛ اگر عنصری در صفحه وب سایت شما وجود دارد که میخواهید بازدیدکنندگان قبل از دیدن بخش های دیگر به آن توجه کنند، باید از اصل تاکید بوسیله بهره گیری از رنگ های روشن و یا تیره، انیمیشن و اندازه متفاوت، اطمینان حاصل کنید که تاکید لازم را به آن المان اختصاص داده اید و آن عنصر را از دیگر بخش ها مجزا نمودید.
علاوه بر صفحه اول سایت و صفحه هایی که در نتایج جستجو میآیند، صفحه های فرود دیگری هم میتوانند در یک سایت وجود داشته باشند.
موارد زیر، چند نمونه صفحه فرود هستند که در بسیاری از سایتها با آنها مواجه شدهاید:
البته یک صفحهی فرود، معمولاً صرفاً روی یک هدف متمرکز نیست؛ بلکه یک هدف اصلی و تعدادی هدف فرعی را به صورت همزمان مد نظر قرار میدهد. بنابراین هر وقت میخواهید صفحههای فرود سایتی را تحلیل کنید، باید بتوانید یک هدف کلیدی و تعدادی هدف فرعی را مشخص کنید.
البته اهداف فرعی را هم میتوان اولویتبندی کرد. کافی است خودتان را جای مخاطب بگذارید و ببینید کدام هدفها، بیشتر او را ترغیب و تحریک میکنند.
ترافیک صفحه فرود
ترافیک لندینگ پیج
ویژگی سایت آموزشی
سایتهای آموزشی با توجه به نوع مصرف و کاربردی که دارند و هدفی که برای آن قیمت طراحی وب سایت شدهاند ویژگیهای خاص خود را دارند.
صفحههایی که لینک آنها در سایتهای دیگر آمده است
صفحههای معرفی شده در پروفایلهای شبکههای اجتماعی
صفحههایی که در پیام رسانها، لینک آنها به دیگران ارسال میشود
صفحههایی که در ایمیل مارکتینگ، لینک آنها ارسال میشود
صفحههایی که از طریق پیامک به کاربران معرفی میشوند یا از
صفحههایی که از طریق اپلیکیشنهای موبایل، به کاربران معرفی میشوند